مقدمه
«پلیرز مارکت» بازار آنلاین پلیرهای ایرانی است که علاقمندان و طرفداران این رشته، با اطمینان هرچه تمام و در کمترین زمان ممکن بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطهای به خرید و فروشهای خود میپردازند.
پلیرز مارکت بهجهت کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران خود سعی کرده که از بهترین امکانات و خدمات ممکن در حوزه وب و همچنین از پشتیبانی 24 ساعته بهره بگیرد. و بههمین جهت است که درحالحاضر بزرگترین و تاثیرگذارترین بازار آنلاین معتبر برای خرید و فروشهای بدون واسطه در حوزه بازیهای ویدیویی کشور محسوب میشود.
پلیرز مارکت در راستای حمایت از گیمرهای ایرانی، توسعه کارآفرینی و مشتری مداری در این حوزه، و نیز به منظور توانمندسازی و گسترش هرچه بیشتر شرایط حاکم برجامعه گیم کشور با eSports جهانی، قوانینی را تنظیم نموده است. توجه داشته باشید که عمل نمودن به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آنها و از همه مهمتر ایجاد تجربهای عالی در خرید و فروشها خواهد شد.
لازم بهذکر است که نوشتههای این صفحه، یک قرارداد قانونی بین «شما» و «پلیرز مارکت» میباشد که از این به بعد آن را "قوانین" مینامیم. درحقیقت عضویت شما و استفاده از خدمات سایت بهمنزله آگاهی و پذیرش کلیه قوانین پلیرز مارکت خواهد بود.
درضمن تمام بندها براساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران از جمله؛ قانون تجارت الکترونیک، قانون جرایم رایانهای و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تنظیم گردیده است. همچنین پلیرز مارکت این حق را برای خود محفوظ میدارد تا هر زمانیکه لازم باشد، تمامی یا بخشی از این قوانین را بدون اطلاع قبلی اصلاح نماید.
اصطلاحات رایج در پلیرز مارکت
«آفر» و «صاحب آفر»: به آگهی که در پلیرز مارکت به ثبت میرسد، آفر گفته میشود. و شخصی هم که آگهی به ثبت میرساند، صاحب آفر نامیده میشود.
«اوردر» و «صاحب اوردر»: به پرداختی که در پلیرز مارکت بابت یک آگهی صورت میپذیرد، اوردر گفته میشود. و شخصی هم که بابت یک آگهی پرداختی را انجام میدهد، صاحب اوردر نامیده میشود.
«پرداخت امن»: مبلغی که بابت آگهی یک کاربر به حساب بانکی پلیرز مارکت پرداخت میشود، پرداخت امن نامیده میشود.
نحوه انجام معاملهها در پلیرز مارکت
1. ثبت آفر در سایت.
2. ارتباط مستقیم صاحب اوردر با صاحب آفر و درنتیجه بعد از توافق طرفین، اقدام به ثبت سفارش از طریق «پرداخت امن».
3. در این مرحله علاوهبر ارسال نوتیفیکیشن به پنل کاربری صاحب آفر در پلیرز مارکت، ایمیل و پیامک نیز ارسال میگردد تا فرایند انجام معامله صورت پذیرد.
4. بعد از صحت انجام معامله، صاحب اوردر تحویل و موارد امنیتی مربوطه را تایید میکند. در این میان، صاحب آفر نیز باید مدارکی (رکورد فیلم از تحویل خود را) بهجهت اثبات صحت معامله به پلیرز مارکت ارسال نماید.
5. درنهایت پلیرز مارکت بصورت اتوماتیک بعد از کسر کارمزد و کمیسیون خود از این معامله، مابقی مبلغ را به حساب کاربری صاحب آفر واریز مینماید.
توجه: اگر در طی معامله مشکلی از سوی طرفین رخ داد، آنگاه میتوانند به بخش «حل اختلاف» پلیرز مارکت رجوع کرده و موارد پیش آمده را با تیم کارشناسی ما درمیان بگذارند تا به پرونده مربوطه رسیدگی شود.
محدودیتها و حریم خصوصی کاربران
چرا ما اطلاعات شخصی کاربران را در طی احراز هویت دریافت میکنیم؟! پلیرز مارکت از اطلاعات شخصی کاربران (حریم خصوصی) برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان استفاده میکند. چراکه از این اطلاعات برای انجام تراکنشهای موفق کاربران با سایت استفاده میشود. همچنین از این اطلاعات در بخش پشتیبانی برای تشخیص کاربران و مشکلات آنها و نیز برای ارائه خدمات بهتر در این زمینه استفاده میشود.
و از همه مهمتر، پلیرز مارکت از اطلاعات حریم خصوصی کاربران برای حفاظت از امنیت و ایمنی خدمات و مشتریان خود، برای شناسایی و جلوگیری از کلاهبرداری و نیز برای حل و فصل اختلافات پیش آمده بین کاربران خود استفاده میکند.
البته لازم بهذکر است که پلیرز مارکت از این دادهها برای تجزیه و تحلیلهای کلی و جمعآوری اطلاعات از کسب و کار خود نیز استفاده میکند. و بنابراین میتواند در مورد عملکرد کسب و کار خود گزارشهای جامع و دقیقتری را ارائه دهد.
پلیرز مارکت بهجهت مدیریت و ایجاد نظم در بین مشتریان و خدمات سایت، به همه کاربران خود محدودیتهایی را اعمال کرده است. بنابراین آنها موافقت میکنند که:
- همیشه تمام قراردادهای خرید و فروش تنها بین صاحبان آفرها و اوردرها منعقد میشود. و پلیرز مارکت تنها در صورت بروز اختلاف، بهجهت اجرای قانون و احقاق حق وارد معاملهها میشود. وگرنه به هیچ وجه در رابطه با قراردادهای فروش مسئولیتی نخواهد داشت.
- یکدیگر را برای عدم استفاده از امکانات پلیرز مارکت متقاعد نکنند. (مواردی مانند کشاندن ادامه بحث به خارج از سامانه گفتگوی آنلاین سایت، عدم واریز مبلغ از طریق پرداخت امن و...)
- از ارسال اطلاعات شخصی به یکدیگر در داخل سامانه گفتگوی آنلاین سایت خودداری کنند. (مواردی مانند شماره تماس، آدرس شبکههای مجازی و...)
- مسئولیت تمامی اعمالی که از طریق پنل کاربریاشان انجام میشود را بپذیرند.
- از هیچ گونه روشی بهجهت ارسال هرزنامه (اسپم) به یکدیگر استفاده نکنند.
- بیش از یک حساب کاربری در پلیرز مارکت ایجاد نکنند.
- وارد درگیریهای لفظی و غیراخلاقی نشوند.
سطح و رتبه کاربران پلیرز مارکت
این درجهبندیها برای کاربران چه سود و منفعتی بهدنبال دارد؟! در جواب باید گفت؛ اولا کاربرانی که رتبه بالاتری دارند، بیشتر مورد توجه و اعتماد دیگران برای انجام معاملهها قرار میگیرند. دوما هرچه رتبه کاربران افزایش مییابد، پلیرز مارکت کارمزد و کمیسیون کمتری را از معاملههای آنها برای خود اختصاص میدهد.
سطح مس (Copper)
کاربرانی که بعد از ایجاد حساب کاربری در سایت، احراز هویت شدند و نشان تایید پلیرز مارکت را گرفتند، در سطح Copper اقدام به فعالیت مینمایند. درحقیقت این سطح برای کاربران اولیه و ابتدایی تعلق میگیرد.
- |
صاحب آفر (Copper) |
صاحب اوردر (Copper) |
کارمزد پلیرز مارکت از: |
%10 |
- |
تخفیف پلیرز مارکت به: |
- |
%0.5 |
سطح برنز (Bronze)
هنگامی که کاربران Copper بعد از یک مدت فعالیت، توانستند سقف تاریخچه معاملههای خود را در پلیرز مارکت به مبلغی بالغبر 10 میلیون تومان برسانند، آنگاه بصورت اتوماتیک به سطح Bronze ترفیع مییابند.
- |
صاحب آفر (Bronze) |
صاحب اوردر (Bronze) |
کارمزد پلیرز مارکت از: |
%9 |
- |
تخفیف پلیرز مارکت به: |
- |
%1 |
سطح نقره (Silver)
همچنین وقتی کاربران Bronze بعد از یک مدت فعالیت، توانستند سقف تاریخچه معاملههای خود را در پلیرز مارکت به مبلغی بالغبر 25 میلیون تومان برسانند، آنگاه بصورت اتوماتیک به سطح Silver ترفیع مییابند.
- |
صاحب آفر (Silver) |
صاحب اوردر (Silver) |
کارمزد پلیرز مارکت از: |
%8 |
- |
تخفیف پلیرز مارکت به: |
- |
%1.5 |
سطح طلایی (Gold)
بالاترین رتبه و درجهبندی در بین کاربران، سطح Gold میباشد. که این اتفاق نیز تنها زمانی رخ میدهد که کاربران Silver بتوانند سقف تاریخچه معاملههای خود را در پلیرز مارکت به مبلغی بالغبر 60 میلیون تومان برسانند.
- |
صاحب آفر (Gold) |
صاحب اوردر (Gold) |
کارمزد پلیرز مارکت از: |
%7 |
- |
تخفیف پلیرز مارکت به: |
- |
%2 |
قوانین پلیرز مارکت برای صاحب آفرها
1. اگر شما آفری مرتبط با خدمات بوستینگ دارید، آنگاه برای پیشگیری از ایجاد احتمالی هر مشکل آتی، باید در ابتدای کار با صاحب اوردر در سامانه گفتگوی آنلاین سایت بصورت واضح صحبت کنید. مثلا کدام هیرو قرار است که بوست شود تا سرور هیرو، نام هیرو و... مشخص شوند. همچنان باید قبل از شروع بوست، داخل سامانه گفتگوی سایت درباره وضعیت فعلی هیرو (لول هیرو، مقدار گلد موجود در بگ هیرو و...) نیز اطلاعاتی بگیرید. تا بعد از اتمام کامل مراحل معامله، همراه با ارسال مدارک ویدیویی خود از اثبات انجام معامله، از این مکالمات صورت گرفته در سامانه گفتگوی آنلاین سایت نیز اسکرین شات تهیه کرده و در صفحه جزئیات سفارش آپلود کنید.
2. اگر شما آفری مرتبط با فروش اکانت دارید، آنگاه میتوانید برای ضمانت محصول خود از ارائه قابلیت "بیمه" استفاده نمایید. درحقیقت بیمه ارائه شده تضمین میکند که محصول فروخته شده پشتیبانی پس از فروش را در مدت زمان مشخص شده دارا میباشد. بنابراین درصورتیکه اکانت در روزهای بیمه شده هک، بازیابی و یا بن شود، وجه به پنل کاربری صاحب اوردر مدنظر بازپرداخت میشود. و درواقع بخاطر همین است صاحب آفرهایی که "اکانت بیمه شده" بهفروش رساندهاند، مبلغ خود را بعد از اتمام مدت زمان بیمه دریافت میکنند. حداقل مدت زمان ارائه بیمه برای تمامی اکانتها، 14 روز میباشد.
3. متاسفانه در مواردی مشاهده شده برخی از صاحبان آفرها که در شبکههای مجازی فعال هستند و شناخته شده میباشند، از طریق سیستمهای مختلفی اقدام به ساخت چندین حساب کاربری متفاوت در پلیرز مارکت مینمایند. و سپس با انجام معاملههای موفق پیدرپی و درنتیجه افزایش رتبه حساب، آن را به کاربرانی که از همان ابتدا بنامشان باز شده بوده، میفروشند. پلیرز مارکت تاکنون دهها موارد اینچنینی را شناسایی و حساب کاربری آنها را مسدود کرده است و در این زمینه از شما نیز دعوت به همکاری مینماید.
4. اگر شما؛ (1) معامله را طبق روش تحویل مندرج در آفرتان انجام ندهید (2) بدون توجه به مدت زمان تحویل مندرج در آفرتان، معامله را به تاخیر بیاندازید (3) مدارک لازم برای اثبات صحت انجام معامله را طبق نیاز آپلود نکنید (4) معامله انجام شده نهایی با محتوای مندرج در آفرتان مطابقت نداشته باشد، آنگاه در صورت بروز اختلاف، شما کاملاً مسئول هستید. و پلیرز مارکت این حق را برای خود محفوظ میدارد که اقدامات لازم از جمله بازپرداخت وجه به پنل کاربری صاحب اوردر را انجام دهد.
5. جالب است بدانید که برخی از صاحبان آفرها افرادی هستند که در شبکههای مجازی برای خود کانالهای دیسکوردی، تلگرامی و... دارند و یا حتی دارای وبسایتهای تجاری برای خود میباشند. بنابراین کاربرانی که جدیدا به پلیرز مارکت پیوستهاند و دارای چنین شرایطی نیز میباشند، ممکن است برای ارتقاء رتبه درنظر گرفته شوند. لطفاً برای جزئیات بیشتر با آدرس ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.
6. اگر میخواهید آفری بابت یک بازی خاص ایجاد کنید، اما در پلیرز مارکت فهرست نشده است، آنگاه موضوع را از طریق تماس با شمارههای درج شده در سایت، ارتباط با واحد پشتیبانی آنلاین وبسایت، ارسال تیکت و یا از طریق آدرس ایمیل [email protected] پیگیری نمایید. مطمئن باشید که تیم ما درخواست شما را برای اضافه کردن بازی موردنظر در اسرع وقت بررسی خواهد کرد.
7. شما بههیچ عنوانی مجاز بهدرخواست لغو سفارش، نیستید. و درصورت تأخیر در انجام معامله بهدلیل سهل انگاری و یا بهدلیل ارسال مدارک جعلی بهجهت کلاهبرداری، رتبهی پروفایل شما در هر مدالی که باشد به سطح Copper تنزل مییابد. و درصورت تکرار دوباره این موارد، حساب کاربریتان برای همیشه مسدود میشود.
8. پلیرز مارکت همیشه بعد اطمینان از صحت انجام معاملهها، مبلغ پرداختی (پرداخت امن) را از حالت تعلیق درآورده و بعد از کسر کارمزد خود، مابقی مبلغ را به حساب کاربری شما واریز میکند. و درصورت درخواست برداشت وجه از پنل کاربری، 2 الی 3 روز کاری طول خواهد کشید که پول به حساب بانکی شما بشیند.
9. شما همیشه موظفید با استفاده از روش تحویل انتخاب شده توسط صاحب اوردر (مثلا در خرید گلد ممکن است Face To Face و یا Mail انتخاب شود)، معامله را در "زمان تحویل تعیین شده" انجام دهید. به شما توصیه میشود همیشه یک چارچوب زمانی برای تحویل را تعیین کنید که میتوانید به آن متعهد شوید.
10. اگر شما آفری مرتبط با فروش اکانت دارید، باید در رابطه با اکانتهایی که از اعلان ایمیل پشتیبانی میشوند، اسکرین شاتهایی از این اعلانها که تغییرات ایجاد شده در اکانت فروخته شده را نشان میدهند، تهیه و بعنوان مدرک اثبات صحت انجام معامله به پلیرز مارکت ارسال نمایید.
11. اگر شما آفری مرتبط با فروش اکانت دارید، آنگاه باید دسترسی کامل به اطلاعات خود اکانت و نیز اطلاعات بازیابی آن را داشته باشید. تا با ارائه کامل آنها به صاحب اوردر، از ایجاد احتمالی هر مشکل آتی پیشگیری کنید. وگرنه شما درصورت بروز اختلاف، مسئول خواهید بود.
12. اگر کاربری درحال سوء استفاده از ترافیک پلیرز مارکت برای تکمیل تجارت خود در خارج از سایت دستگیر شود، حساب کاربری وی به حالت تعلیق درمیآید تا اقدامات لازم علیه شخص متخلف از طرف تیم پشتیبانی بهجهت تشکیل پروندهی جرایم اینترنتی صورت بگیرد.
13. طبق آماری که تیم پشتیبانی پلیرز مارکت بدست آورده، آفرهای دارای تصاویر واضح و واقعی بازخوردهای قابل توجهی در بین کاربران داشته است. بنابراین پیشنهاد ما برای شما این است که حتما از تصاویر واقعی و واضح استفاده نمایید.
14. پلیرز مارکت هیچگونه دخالتی در قیمت گذاری محصولات و یا خدمات ندارد. چراکه قیمت آفرها همیشه توسط خود کاربران مشخص میشود. بنابراین از شما تقاضا داریم که هنگام قیمت گذاری، بررعایت اصل انصاف متعهد شوید.
15. آفرهایی که محصولشان بصورت کامل فروخته شدهاند (مانند اکانت بازی) و یا مقداری از آنها به فروش رفتهاند (مانند گلد بازیها)، بصورت اتوماتیک از سایت حذف میشوند و یا محتویاتشان برحسب فروش بروز میشوند.
16. تصاویری که برای آفرهای خود استفاده میکنید، باید مغایرتی با شرایط عرف جامعه و یا قوانین کشورمان نداشته باشد. و همچنین روی تصاویر نباید از کلماتی مانند قیمت، شماره تماس و غیره استفاده کنید.
17. اگر هنوز بابت آفر شما پرداخت امنی ایجاد نشده اما درحال مکالمه با کاربری در سامانه گفتگوی آنلاین سایت هستید، آنگاه شما باید از ارائه دادن اطلاعات کلیدی مرتبط با آفر خود اکیدا خودداری کنید.
18. پلیرز مارکت هیچ هزینهای برای ثبت آفر از کاربران نمیگیرد. و تنها بابت انجام هر معامله موفق، درصد کمی را بعنوان کارمزد و کمیسیون از صاحب آفرها دریافت میکند.
19. پلیرز مارکت برای کاربرانی که آفرهایشان منتشر شده، قابلیتهایی همچون؛ ویرایش دوباره، غیرفعال و فعالسازی مجدد، حذف و... فراهم نموده است.
20. صاحب آفرها همیشه موظفند که پس از تکمیل معامله، شواهد ویدیویی را بهجهت اثبات صحت معامله در صفحه جزئیات سفارش آپلود کنند.
- فرمتهای پشتیبانی شده از فایلهای ارسالی: jpg ،jpeg ،gif ،png ،mp4 ،3gp ،mov ،wmv ،avi ،flv
- تعداد فایلهای قابل ارسال در هر سفارش: 40 فایل
- محدودیت اندازه هر فایل: حداکثر 100 مگابایت
21. صاحب آفرها تا حدالامکان باید به حسابهای خود وارد شوند. زیرا این امر وضعیت آنلاین و آفلاین آنها را در لیست فروش منعکس میکند.
22. صاحب آفرها مجاز به کپی برداری از محتویات و توضیحات دیگر آفرهای ثبت شده در سایت نیستند، مگر اینکه اجازه داشته باشند.
23. ثبت مکرر آفرهای یکسان و تکراری از طرف یک کاربر مجاز نمیباشد. مگر اینکه آفر قبلی حذف و یا غیرفعال شده باشد.
24. برای ثبت آفر در پلیرز مارکت، کاربران باید حداقل در سطح Copper قرار بگیرند. (عضویت + احراز هویت)
25. صاحب آفرها هیچگونه رابطه استخدامی، مشارکت و یا نظایر آن را با پلیرز مارکت ندارند.
قوانین پلیرز مارکت برای صاحب اوردرها
1. توجه داشته باشید که همیشه بهمحض ایجاد پرداخت امن از طرف شما، علاوهبر ارسال نوتیفیکیشن به حساب کاربری صاحب آفر، ایمیل و پیامک نیز بهجهت اطلاعرسانی به وی ارسال میشود.
- حال اگر شما اوردر خود را در این مرحله ابتدایی لغو کنید، درخواست لغو بهطور خودکار از طرف سیستم پردازش میشود و متعاقباً بازپرداخت توسط پلیرز مارکت بصورت آنی به حساب کاربری شما انجام میشود. و درصورت درخواست برداشت وجه از پنل کاربری، 2 الی 3 روز کاری طول خواهد کشید که پول به حساب بانکی شما بشیند.
- اما اگر شما اوردر خود را درحالیکه صاحب آفر در وضعیت "درحال تحویل" است، لغو کنید. آنگاه سفارش بلافاصله لغو نمیشود چراکه درخواست باید توسط صاحب آفر تایید شود. این اتفاق زمانی رخ میدهد که صاحب آفر اطلاعات کلی تحویل شما (مانند نام کاراکتر، نام سرور، مقدار و غیره) را مشاهده کرده است. در این مواقع اگر صاحب آفر ظرف 48 ساعت وضعیت معامله را به "تکمیل شده" نرساند و یا اصلا بهمحض اینکه وی درخواست انصراف شما را پذیرفت، سفارش بهصورت خودکار توسط سیستم لغو میشود و متعاقباً بازپرداخت بصورت آنی به حساب کاربری شما انجام میشود. و درصورت درخواست برداشت وجه از پنل کاربری، 2 الی 3 روز کاری طول خواهد کشید که پول به حساب بانکی شما بشیند.
- حال اگر شما بخواهید اوردر خود را هنگامی لغو کنید که صاحب آفر وضعیت معامله را به "تکمیل شده" رسانده است، آنگاه سفارش غیرقابل لغو خواهد بود. چراکه دیگر معامله انجام شده است.
2. پس از اینکه صاحب آفر معامله را با صحت کامل انجام داد، شما میتوانید در صفحه جزئیات سفارش با کلیک روی "تأیید دریافت"، صحت معامله را تایید کرده و وجه واریزی را در اختیار صاحب آفر قرار دهید. لازم بهذکر است که شما اگر ظرف 3 روز پس از انجام معامله این کار را انجام ندهید، آنگاه بهمنزله اینکه مشکلی در روند انجام معامله صورت نپذیرفته، سیستم بهطور خودکار صحت معامله را تأیید کرده و پرداخت امن ایجاد شده را برای صاحب آفر آزاد میکند و دیگر شما هیچگونه حق اعتراضی نخواهید داشت. (البته اگر از طرف صاحب آفر قابلیت بیمه ارائه نشده باشد. و توجه داشته باشید که قابلیت بیمه فقط برای آفرهای مرتبط با فروش اکانت شامل میشود.)
3. لازم بهذکر است که پلیرز مارکت قوانین و سیاستهای سختگیرانهای را برای صاحب آفرها تحمیل کرده است تا به آنها پایبند باشند. بنابراین شما نباید نگران سفارشات خود باشید. چراکه تمام پرداختها تا زمانیکه معاملهها با صحت کامل انجام نشدهاند، توسط پلیرز مارکت محفوظ هستند. البته توجه داشته باشید که پلیرز مارکت، گارانتی برای آفرها نمیباشد.
4. اگر در اواسط معامله بههر دلیلی که شده ابراز پشیمانی برای انجام معامله از طرف شما صورت پذیرد، آنگاه درحین عودت وجه بهصورت آنی به حساب کاربری شما، ٧ درصد از کل مبلغ کسر خواهد شد. و درصورت درخواست برداشت وجه از پنل کاربری، 2 الی 3 روز کاری طول خواهد کشید که پول به حساب بانکی شما بشیند.
5. اگر در اواسط معامله بهدلیل کوتاهی از طرف صاحب آفر معامله ناموفق بود (بههر دلیلی که شده)، آنگاه عودت وجه بصورت کامل و آنی به حساب کاربری شما انجام خواهد شد. و درصورت درخواست برداشت وجه از پنل کاربری، 2 الی 3 روز کاری طول خواهد کشید که پول به حساب بانکی شما بشیند.
6. درصورتیکه صاحب آفرها برای پیامهای شما جوابگو نبودند، میتوانید از طریق تماس با شمارههای درج شده در سایت، تیکت و یا واحد پشتیبانی آنلاین وبسایت موضوع را به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.
7. با اینکه تمام تلاش تیم پشتیبانی پلیرز مارکت، انتشار آفرهایی با اطلاعات صحیح و درست میباشد اما همچنان نمیتواند صحت آفرها را تضمین کند. بنابراین پلیرز مارکت هیچگونه تعهد و یا مسئولیتی در قبال آفرهای کاربران برعهده نمیگیرد.
8. همیشه قبل از ایجاد پرداخت امن، پروفایل صاحب آفرها را بررسی کنید. و آنهایی که دارای سطح و رتبه بالاتری هستند و نیز از معاملات قبلی خود بازخوردهای مثبت بیشتری در رابطه با رضایت مشتریان دارند را انتخاب کنید.
9. بعد از انجام معامله موفقآمیز، نباید تحت هیچ شرایطی محصول خریداری شده را پس دهید، چراکه درصورت بازگرداندن محصول، شما بهتنهایی مسئول خواهید بود.
10. همیشه در خرید اکانت بازی، اکانتهایی را خریداری نمایید که دارای دسترسی بازیابی توسط شما هستند تا بتوانید مالکیت کامل آن را بهدست آورید.
11. لازم بهذکر است که تمام معاملههای موفقآمیز در پلیرز مارکت، نهایی و قطعی هستند و بازپرداختی از طرف صاحب آفرها صورت نمیگیرد.
12. توجه داشته باشید که همیشه واریزیهای خود را فقط از طریق «سیستم پرداخت امن» پلیرز مارکت انجام دهید. (ایجاد پرداخت امن)
13. در تمامی آفرها از گزینه «افزودن به علاقمندیها» استفاده شده که میتوانید از آن برای مقایسه آفرها با یکدیگر استفاده کنید.
14. برای شروع گفتگو با صاحب آفرها و یا برای ایجاد پرداخت امن، هیچگونه اجباری به احراز هویت در پلیرز مارکت ندارید.
سیستم حل اختلاف پلیرز مارکت
سیستم حل اختلاف پلیرز مارکت تنها برای مواقعی صدق میکند که مبلغی از طریق «پرداخت امن» واریز شده و هنوز پرونده معامله بسته نشده و مبلغ واریزی در حالت "معلق" میباشد. اکنون اگر در این حالت ذکر شده به هر دلیلی بین صاحب آفرها و اوردرها اختلافی رخ دهد، هر کدام از طرفین میتوانند برای حل و فصل مشکل پیش آمده، درخواست «حل اختلاف» دهند.
روش کار این سیستم بهصورت مذاکره میباشد. به اینصورت که پس از ایجاد درخواست توسط هر کدام از طرفین، طرف مقابل از طریق اطلاعیههای پلیرز مارکت (سرویس نوتیفیکیشن موجود در پنل کاربری، پیامک و ایمیل) مطلع شده و موافقت میکند که کمتر از 5 روز در گفتگوی داوری حاضر شود. در صورت عدم حضور در زمان مقرر، پلیرز مارکت در نظر میگیرد که کاربر مربوطه مقصر بوده و رای نهایی را به نفع کاربری که درخواست داده، صادر میکند.
پس از ایجاد درخواست حل اختلاف و حضور به موقع در جلسه مذاکره، درحقیقت طرفین موافقت میکنند که اختلاف پیش آمده بهواسطهی قضاوت سایت حل شود. مذاکره داوری در زمان مشخص شده در سامانه گفتگوی آنلاین سایت بصورت سه نفره برگزار میشود که درواقع یکی از کارشناسان پلیرز مارکت به عنوان شخص سوم (داور) در جلسه حضور مییابد. کارشناس مربوطه براساس؛ (1) بررسی محتوای آفر موردنظر (2) بررسی مکالمههای انجام شده مابین طرفین در سامانه گفتگوی آنلاین پلیرز مارکت (3) و در نهایت با تحلیل پرسش و پاسخهایی که در جلسه صورت میگیرد، رای نهایی را صادر میکند.
و درآخر لازم بهذکر است که حکم نهایی صادره از طرف داوری، لازم الاجرا و غیرقابل برگشت میباشد. بنابراین بعد از اعلام نتیجه، پلیرز مارکت براساس رای صادره، پرداخت امن را به نفع یکی از طرفین آزاد میکند.
از من کلاهبرداری شده
اگر کلاهبرداری مربوط به معاملههایی باشد که از طریق «سیستم پرداخت امن» صورت پذیرفتهاند، در اینصورت شما وبسایت را میشناسید و باید از طریق «سیستم حل اختلاف» پیگیر موضوع باشید. و اطمینان داشته باشید که تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت بهجهت اجرای قانون و احقاق حق شما تلاش خواهند کرد.
اما اگر کلاهبرداری مربوط به معاملههایی باشد که پلیرز مارکت در آنها دخیل نبوده، آنگاه میتوانید فقط از طریق مراجع قضایی اقدام نمایید. توجه داشته باشید که پلیرز مارکت در معاملههایی که خارج از «سیستم پرداخت امن» انجام میشوند، هیچگونه مسئولیتی بابت ضرر و زیانهای احتمالی طرفین معامله برعهده نمیگیرد و کاربران باید خودشان جنبههای مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.