پشتیبانی سریع

تیم فنی پلیرز مارکت بهجهت ارائه خدمات هر چه بهتر به کاربران، سامانه گفتگوی آنلاین را هم در کنار سیستم تیکت راه اندازی نمودند تا ارائه خدمات پشتیبانی مجموعه بصورت آنی صورت پذیرند. ناگفته نماند که این سامانه تا حدالامکان از تماسهای تلفنی پرهزینه برای کاربران هم جلوگیری کرده است.
تیم پشتیبانی ما در طول هفته بصورت شبانه روزی آماده خدماترسانی هستند تا بصورت آنی به سوالات شما پاسخ دهند. توجه داشته باشید که ادمینهای واحد پشتیبانی آنلاین مجموعه تشکیل یافته از افرادیست که هر کدام برحسب تخصصی که در هر زمینه دارند، پاسخگوی شما عزیزان هستند.
بنابراین خواهشمندیم در مواقعی که برای ادامه مذاکره از یک ادمین به ادمین دیگر منتقل شدید، ابراز نگرانی نکنید و از تماسهای تلفنی غیرضروری که بهجهت ارائه گزارشات چنین مسائلی هستند، خودداری فرمایید.
و در آخر لازم بهذکر است که اگر با بیاحترامی و یا بیتوجهی هر کدام از ادمینهای بخش پشتیبانی در رابطه با درخواستهای خود مواجه شدید، میتوانید از طریق منو «تماس با ما» قضیه را با بخش مدیریت در میان بگذارید تا بررسیهای لازم (نظیر مشاهده سابقه گفتگوهای ادمین با کاربر) صورت بگیرند. مطمئن باشید که در صورت صحت قضیه، با عواملین پشتیبانی برخورد میشود.