ضمانت بازگشت وجه

پلیرز مارکت برای حمایت از حقوق خریداران، شرایط ویژه ضمانت بازگشت وجه را برای تمام معاملهها ارائه داده تا کاربران بدون هیچ نگرانی و با خیالی راحت به خریدهای خود بپردازند.
لازم بهذکر است که سیستم ضمانت بازگشت وجه پلیرز مارکت تنها برای مواقعی صدق میکند که خریدار مبلغی را از طریق «پرداخت امن» واریز کرده و هنوز پرونده معامله بسته نشده و مبلغ واریزی در نزد پلیرز مارکت امانت میباشد. بنابراین توجه داشته باشید که پلیرز مارکت تنها صحت معاملات پایان نیافته و درحال انجام را گارانتی میکند.
البته همهی آفرهای ثبت شده در پلیرز مارکت، گارانتی بازگشت وجه 100 درصد را تا مدت 3 روز پس از خرید دارند. زیرا در پلتفرم ما بابت هر آفری (هر آگهی) که مبلغی واریز میشود، بهمدت 3 روز پرونده مربوطه باز میماند. مگر اینکه در طی این 3 روز صحت معامله از طرف خریدار بصورت دستی تایید شود.
توجه داشته باشید که پلیرز مارکت از ارائه قابلیت "بیمه" برای فروشندگان اکانت بازیها استفاده نموده تا فروشندگان را بهنوعی نسبت به محصول فروخته شده مسئول کند. درحقیقت بیمه ارائه شده تضمین میکند که محصول فروخته شده، پشتیبانی پس از فروش را در مدت زمان مشخص شده دارا میباشد.
حداقل مدت زمان ارائه بیمه برای تمامی اکانتها 7 روز میباشد. بنابراین درصورتیکه اکانت در روزهای بیمه شده هک، بازیابی و یا بن شود، با درخواست حل اختلاف خریدار و تشکیل مذاکره داوری، بصورت خودکار ضمانت بازگشت وجه از طرف سیستم پردازش میشود و متعاقبا بازپرداخت وجه بصورت آنی توسط پلیرز مارکت به حساب کاربری خریدار انجام میشود.
توجه: سیستم ضمانت بازگشت وجه پلیرز مارکت برای خرید «اشتراک پلیرز پلاس» شامل نمیشود. زیرا این سرویس بصورت ویژه از سوی خود مجموعه به کاربران ارائه میشود. بنابراین کاربران حق درخواست بازگشت وجه در این مورد را ندارند. و تنها میتوانند درصورت بروز مشکل، آن را به واحد پشتیبانی مجموعه گزارش دهند تا هرچه سریعتر برای رفع مشکل پیش آمده اقدامات لازم صورت گیرد.
شرایط بازگشت وجه
1. ابراز پشیمانی از طرف خریدار
توجه: اگر در اواسط معامله به هر دلیلی که شده ابراز پشیمانی برای ادامه معامله از طرف شما صورت پذیرد و معامله قابل لغو شدن باشد. اونوقت درحین عودت وجه بهصورت آنی به حساب کاربری شما، ٧ درصد از کل مبلغ کسر خواهد شد.
تبصره اول) اگر سفارش خود را در مرحله ابتدایی لغو کنید (وضعیت معامله در حالت "معلق" باشد)، درخواست لغو شما بهطور خودکار از طرف سیستم پردازش میشود و متعاقبا بازپرداخت وجه بصورت آنی توسط پلیرز مارکت به حساب کاربری شما انجام میشود.
تبصره دوم) و اگر زمانی اقدام به درخواست لغو سفارش نمایید که وضعیت معامله در حالت "درحالتحویل" است. اونوقت سفارشتان بلافاصله لغو نمیشود. زیرا درخواست شما باید توسط صاحب آفر (فروشنده) تایید شود.
توجه: در این مواقع اگر صاحب آفر ظرف 48 ساعت آینده وضعیت معامله را به "تکمیل شده" نرساند و یا بهمحض اینکه درخواست شما را پذیرفت، درخواست لغو سفارش از طرف سیستم پردازش میشود و متعاقبا بازپرداخت وجه بصورت آنی توسط پلیرز مارکت به حساب کاربری شما انجام میشود. و در غیر اینصورت، امکان لغو سفارش ممکن نخواهد بود.
تبصره سوم) اما اگر زمانی اقدام به درخواست لغو سفارش نمایید که وضعیت معامله در حالت "تکمیل شده" یا "موفق" باشد. اونوقت سفارش شما غیرقابل لغو خواهد بود. چراکه دیگر معامله انجام شده است.
2. درخواست حل اختلاف از طرف خریدار
هر یک از شما خریداران میتوانید درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی در روند انجام معاملات خود، درخواست حل اختلاف دهید. که بعد از تشکیل مذاکره داوری و صدور رای نهایی بهنفع شما، بصورت خودکار ضمانت بازگشت وجه از طرف سیستم پردازش میشود و متعاقبا بازپرداخت وجه بصورت آنی توسط پلیرز مارکت به حساب کاربری شما انجام میشود.
توجه: در این مواقع عودت وجه بهصورت آنی به حساب کاربری شما بدون هیچ کم و کاستی انجام خواهد شد.